vineri, 26 octombrie 2012

You're always in my dreams...

""Iubirea e chiar parte din suflet.... Iubirea e ca o scânteie divină şi ca sufletul, şi tot ca el e incoruptibilă, indivizibilă, nepieritoare. E un punct de foc în noi, nemuritor şi infinit, pe care nimic nu-l poate mărgini şi nimic nu-l poate atinge. Îl simţi arzând până în măduva oaselor şi-l vezi strălucind până în adâncurile cerului”'.
VICTOR HUGO


este ca o boala incurabila, dar de care nu vrei sa scapi..nu o poti trata ca pe orice boala..ea se poate trata numai prin iubire. Cand iubiesti.. simti ca iti pierzi mintile, nu ai somn, nici chef de vise...vrei sa traiesti fiecare clipa.. pentru ca  realitatea e mai frumoasa decat orice vis..cand iubesti vezi toata maretia frumosului ce te inconjoara si iti doresti sa poti atinge infinitul, si chiar il atingi..visezi la o lume de basm, care poate  nu exista in realitate, dar tu o simti real, visezi cu ochii deschisi  si  fiecare vis iti trezeste noi vise, noi sperante.
Iubirea e cel mai frumos sentiment trait de o fiinta umana, chiar daca uneori doare si te mistuie cu focul ei mocnit.... :)e pacat sa treci prin viata fara sa  cunosti acest sentiment divin...  fara sa il traiesti si sa il  simti cu adevarat, in toata splendoarea lui cu toata fiinta ta!!!


O noua zi acelasi vis,
Cu chipul tau in gand mereu,
Mi-e dor de tine.. ingerul meu....



Mi-e dor de dragostea dintai,
Mi-e dor de dimineti tarzii,
Mi-e dor de-aroma de cafea,
Ce tu mi-o daruiai candva…

Mi-e dor de ochii cu scantei,
Mi-e dor de ingeri de sub tei,
Mi-e dor iubirea mea,mi-e dor...


Mi-e dor nu stiu,cum am sa fac,
Mi-e dor te-astept,si-acum in prag,
Mi-e dor de soare-n rasarit,
Mi-e dor iubire... :)te-am iubit....[Irina Dascalu] 
 
Iubire...esti un cuvant de vis ce cu a ta vaja imi dai aripi sa zbor spre paradis...un paradis plin de caldura si lumina..din care nu'mi doresc   sa  ies... si nu vreau niciodata sa se stinga !!!:)  :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu