miercuri, 24 octombrie 2012

Mi-e dor...

Se spune ca prietenia este casa iubirii...iar ''Iubirea este prietenia pusa pe jar''....Ce ar fi viata fara prietenie si iubire?? Ar fi trista si pustie....
Se spune ca drumul catre inima este presarat cu stele...incepe cu un zambet, apoi devine vis...urmeaza un sarut furat...si gata...s-a si instalat...
Ce ii poti oferi unei inimi arse de dor??? Ce le  poti oferi unor buze arse de sete?? Ce ii poti ofei unui suflet darg, ce viseaza la tine neancetat ???  Ii poti oferi o soapta tandra de iubire, o floare, un zambet, un sarut...o inima intreaga...nu bucati din ea...si toata iubirea ta !!

Love is like a smile
Love is like a song..
Love is a great emotion
That keeps us going strong....

Iubirea mi-e dor de tine...mi-e dor de gustul tau dulce amarui...de-ai fi langa mine te-as imbratisa...si as striga ''TE IUBESC IUBIRE'' chiar daca uneori esti rea si aduci lacrimi si durere...cuvintele astea doua nu le pot uita...Mi se spune adesea ca fur inimi ..fara sa vreau si fara sa-mi doresc...eu vreau numai una... din care sa  culeg  polenul iar pelinul sa-l arunc, departe, in neant...mi-e atat de dor sa retraiesc iubirea adevarata..pe care am cunoscut-o odata...sa-mi intre iar in suflet, in inima si in fiecare por...sa imi fie alaturi si sa ii surad fericita in fiecare zori de zi, iar sarutul meu sa ii sopteasca tacut , dar  dulce   ''Buna dimineata Iubire, bine ai revenit''...fiece clipa si miez de noapte sa fie al iubirii dulce fior    ..Mi-e dor de tine iubire...alunga-mi teama si da-mi aripi  sa incerc din nou sa zbor, pentru ca fara tine, viata e pustie...si simt ca mor de al tau dor !!!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu