miercuri, 10 octombrie 2012

Between Heaven and Hell







Between Heaven and Hell...a place called ''NOWHERE'' ...where the soul is not bad enough to be sent to HELL...but not good enough to go to Heaven...
Eu cred ca  raiul inseamna puritate si iubire...iar iadul inseamna suferinta sufletelor pline de ura, impietrite, care nu fac si nu au facut alteva decat rau... iar locul dintre RAI si IAD, numit NICAIERI, este locul celor ce nu au fost nici prea buni...nici prea rai... Intr-un astfel de loc m-am visat, plimbandu-ma desculta..in locul in care nu exista nici o raza de lumina…unde parca se sfarseste necuprinsul…fara speranta, fara cuvinte, fara glas si fara sunet...fara batai de inima, fara bucurii si fara durere, fara trup si fara flori, fara noapte, fara zi si fara zori...
Pierduta in singuratatea sufletului meu...inconjurata de intuneric si o liniste apasatoare care imi da fiori ...si nimeni nu-i cu mine...Inchid ochii si  ascult tainele paradisului...suspinele pline de jale, regrete si durerea ale iadului...dar nu aud nici o bataie de inima..nici o rasuflare, e atat de pustiu...iar eu ma simt ratacita intr-o lume fara vise...simt ca ma topesc...simt ca ma sfarsesc...
Ma intreb de ce am ajuns aici?? Caut cu disperare o raza de lumina..un semn de viata...mi-e atat de dor..as vrea sa simt iar bucuria si durerea..Off..Imi doresc atat de mult sa fi aici cu mine, sa ma ajuti sa renasc..sa ma intorc la viata si simt ca nu o pot face decat alaturi de tine... numai tu poti sa transformi iadul in care traiesc in raiul sufletului tau...daca ai fi aici....ti-as patrunde in ganduri si in suflet..as intelege atunci ce imi doresc cu adevarat...


Din vis incep sa ma trezesc...rascolesc printre amintiri frumoase si amintiri ce dor,o lacrima apare...si odata cu ea, o raza de lumina...e lumina ochilor tai..ma pierd in ea si incep sa retraiesc...sa aud fosnetul frunzelor, simt iarba plina de roua diminetilor pe care pasesc desculta...aud susurul izvoarelor si ciripitul pasarelelor...vad culoarea vie si simt parfumul ametilor al florilor...toate reflectate in lumina blanda a ochilor tai...si in parfumul dulce al sufletului tau..Oare e real??...sau e doar un vis in alt vis, din care acum,chiar nu vreau sa ma mai trezesc...inca nu vreau sa stiu...
Dar intunericul s-a trezit...gandurile incep sa se limpezeasca...incep sa stiu cine sunt si de ce sunt aici...Of, cat de mult am gresit....poate am fost uneori prea rea...dar nimeni nu e perfect...

o sa incerc sa fiu mai buna..mai blanda...si imi doresc ca ''rautatea lumii'' sa nu ma mai raneasca, sa ma lase sa fiu asa cum sunt eu ...si nu ceea ce am devenit din cauza ei....sa pot  iar sa transform veninul in miere..tristetea in bucurie, lacrima in zambet si  ura in iubire !!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu