marți, 2 octombrie 2012

Cine sunt eu??... Cine esti tu ???

Cine sunt eu??? Cum sunt eu?? Ei bine…nu sunt perfecta, nici nu imi doresc si nici nu pot…chiar daca uneori sunt  Inger si altoriDemon…sunt totusi doar un suflet de femeie cu defecte si calitati ca toate femeile..capabila sa iubeasca cu patima..dar sa si urasca cand e cazul tot cu patima pentru ca, din pacate, sunt cam patimasa de felul meu, pun patima si suflet  in tot ce fac fie bun, fie rau…Chiar daca ascult cu sufletul…si ajut de fiecare data cum pot mai bine, chiar daca sterg o lacrima si fac  sa rasara in locul ei, pe chipul trist, un zambet ca o  raza de soare…nu imi place sa cersesc complimente si nici  nu vreau sa fiu ranita sau silita  sa ranesc pe cineva, pentru ca, daca ma infurii..raspund cu aceeasi moneda..nu  ma pot abtine.. nu cersesc prietenia nimanui, nici zambete false nu vreau..nici sentimente inexistente …si nici atentia celor care, atunci cand ma viziteaza..poate vad in mine..ceea ce nu sunt si nici nu pot fi in realitate !! Dar tu cine esti??
Poti fi un vis..poti fi realitate…poti fi bun sau rau, poti fi cald sau poti fi rece.. poti avea sufletul frumos sau unul negru veninos….Am fost pe cateva site-uri…am intalnit suflete minunat de frumoase..dar si oameni rai, rau intentionati…aici trebie facuta o selectie si pastrate  numai acele suflete frumoase care ne  lumineaza viataiar cele rele trebuie puse la colt pe coji de nuca... si  ignorate…Recunosc ca am descoperit  multe sufletele minunate, de care sincer mi-ar pare rau sa ma despart, avand in vedere ca ma bate gandul, tot mai des,sa imi sterg din profile…sa raman numai cu ce imi aduce linistea mult dorita si unde ma simt in largul meu.  
Minunatii mei prieteni virtuali, alaturi de cei reali ,imi fac viata mai bogata si mai luminoasa…Eu nu vreau nimic..veau doar o vorba buna atunci cand frutuna vietii pune stapanire pe viata mea, vreau ceea ce cautam cu totii ..bunatate, blandete si sinceritate si de ce nu?? Si un strop de iubire…dar,  daca se poate, totul sa vina din suflet..pentru ca asa e normal..eu nu pot sa ma prefac…cand simt, simt…cand nu simt, nu simt si gata !! Nu trebuie sa ne pefacem si nici sa simulam sentimente ce nu exista cu adevarat in sufletele noastre !!!Celor pe care ii cunsoc virtual si imi sunt foarte dragi..le multumesc ca exista, chiar daca pe multi din ei nu ii cunosc real..imi sunteti si va sunt alaturi ori de cate ori timpul ne permite...Stiu ca in spatele fiecarui ecran bate o inima reala ca si a mea !!Pentru moment m-am retras aici, sigurica, ma simt parca mai in largul meu sa imi scriu gandurile..departe de  ochi  indistrecti …am nevoie de timp si spatiu sa ma reculeg…sa respir..am nevoie de putina linsite…sa fiu singura cu gandurile mele.. Of da, dupa cum am mai spus, viata virtual poate fi si minunata, poate fi si periculosa sau poate fi, pur si simplu, urata.Prietenilor virtuali, care stiu  sa imi atinga inima, sa ma faca sa vibrez de bucurie ca ii am alaturi, care ma ajuta sa vad viata cu alti ochi, sa vad dincolo de invizibil, sa imi amintesc ca exista lucruri mici  si minunate pe care, uneori, din lipsa de timp, le ignor, … alaturi de care ascult  muzica, citesc versuri, comentam impreuna si ne sfatuim, invatam unii de la altii…le multumesc din suflet ca ma ajuta sa uit problemele vietii si  rutina zilnica…si mi se pare atat de ciudat cum,cu  un mic gest, un salut , o vorba calda, un vers, o melodie..un mesaj…imi  pot atinge  si mangai inima atat de duios si placut..imi  pot incalzi sufletul si, imi  pot aduce zambetul pe buze ori de cate ori ii am  alaturi..Cred ca acestor persoane trebuie sa le multumim in fiecare clipa ca fac parte din viata noastra !!!
Alaturi de tine visez ca un copil nevinovat
Iar viata care trece pare far’de pacat
Sti sa aduci zambet, culoare si traire
Peste toate clipele triste..lipsite de iubire !!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu