miercuri, 5 decembrie 2012

Ninge, ninge...


















Luna cadourilor a venit...Luna cadourilor imi umple sufletul de amintiri si  tristete...:) 

 As vrea sa pot fugi departe...dar nu pot. As vrea sa dorm in nestire...dar somnul nu-i pe nicaieri, chiar daca mos Ene  vine tiptil  sa-mi picure somnul printre gene...   Inchid ochii si imi privesc sufletul...sunt doua ferestre mari...una a adultului din mine si cealalta a copilului din mine. Fereastra adultului are un defect..si nu o pot inchide.. :) ma simt atat de trista  cand sarbatorile bat la usa, toate amintirile  se inghesuie, se calca in picioare..sa fie primele in gandurile mele, imi zambesc si imi spun ""iti aduci aminte...??"" ...:)de parca mi-ar face vre-un bine...Imi amintesc, mai si zambesc, dar ele nu vor sa'nteleaga ca aproape toate amintirile sunt doar lacrimi,  suspine si  dor....O sa dau o comanda  speciala...sa pun o fereastra  termopan si draperii groase de catifea...sa nu mai pot vedea ce stiu deja. Mai bine alerg  la celalata fereastra, a copilariei... o deschid larg si privesc, imi amintesc, retraiesc si rad cu pofta  sau  zambesc. Mereu ma intreb : :) De ce nu ramanem  mereu copii? Ce bine ar fi...dar nu'i posibil...De maine vine zapada...cat de mult ma bucuram si cat de mult ma incanta albul imaculat al zapezii odata.. transforma totul intr-o lume de vis...nu stiam ce e frigul..ce e raceala...si ne suparam cand eram chemati in casa...Si acum ma bucur...dar nu imi mai place ca'i parca prea rece zapada...ca alunec cand merg grabita si nu sunt atenta...ca imi ingheata nasul, obrajii  si mainile cand imi uit manusile ...off  :)nu mai imi place la fel...si totusi astept zapada si inca ma fascineaza.   Pare o mantie alba si pura cum e insasi  copilaria, totul e magic precum un basm, iar fulgii pufosi   seamana cu niste stelute albe..scuturate de nori pe pamant, care'mi   cad pe fata ca o mangaiere si'mi intra'n suflet ca o lumina lina...Sa vina zapada...De data asta am sa fac doi oameni de zapada...un EL si o EA..sa se iubeasca si sa nu se plictiseasca de sarbatori, :) ca ar fi pacat.... uite..:)cam asa ceva..iar pe EL  il voi ruga sa intampine, amabil, musafirii ce vor veni de sarbatori... :) :)Of Doamne, imi doresc atat de mult sa fim toti aproape de soare, sa fim lumina si caldura...sa fim iar asa cum TU ne'ai creat, buni si iubitori,  sa ne bucuram de tot ce ai  faurit cu atata dragoste pentru noi...sa putem atinge si simti totul..chiar si ce nu poate fi atins, sa intelegem si sa vedem dincolo de sensul cuvintelor...sa ne bucuram de tot ce avem ..chiar si de locul nostru de joaca...
Cand ninge si zapada se asterne pufoasa ...imi place sa ma joc cu ea, copilul din mine ii zambeste, se bucura  si, chiar daca nu mai sunt copil, imi place sa  ma tavalesc in ea  pentru ca nu e altceva decat  un nor de puf si ma face sa simt o bucurie imensa in suflet..si as  vrea chiar  sa prind cerul in brate sa'i dau macar un pupicel  :)!! Imi place sa prind fulgii ...dar, de cate ori prind un fug in palma..:) se topeste iute, pare doar o lacrima...nu'i decat bucuria momentului ce zboara...
Florile de gheata
Prind viata
Impletind albe fantasme
Ca intr'o lume de basme
Ale carei orizonturi pier,
Departe, inspre cer...

Imi dau seama ca si timpul  nostru zboara ca fulgul de nea...si se topeste in uitare... Prind alt fulg in palma...si altul...toti se transforma in lacrimi..parca's lacrimile sufletului meu...si imi soptesc ""Nu regreta, uita trecutul...iarta, viseaza si iubeste....Nu astepta iubirea, nu astepta sa fi iubita !! Daruieste iubire, caut'o bine ca e in adancul sufletului tau.. deschide ochii, alege bine si fi  atenta...si nu uita ca daruind iubire , iubire vei avea...si fericirea va fi a ta'' . Of E tarziu, m-am ratacit  printre ganduri, am redevenit, pentru o clipa, copilul de altadata...e timpul sa inchid fereastra gandurilor, fereastra copilariei ...sa incerc cat pot de mult sa uit si sa ma rup de trecut..  sa ma bucur de zapada care vine..si de frumoasele sarbatori si colinde...Somnic pufos copilarie :)...Iti promit ca voi reveni in fiecare zi la tine..pentru ca ma faci sa ma simt bine.   I'am scris si lui Mos Craciun .Off Mosule,   mi-e dor de tine, de sacul tau  mereu plin de ingeri, vise si minuni,  stiu ca din vrajitul cosmos :) tu strangi mii de stele  :) sa ne luminezi viata cu ele, si te'as mai  ruga ...pentru fericirea mea,  mai aprinde o stea si stelutei mele sa'i dai toata dragostea...Sper sa primesti scrisoarea mea...Tu  sti  ca am fost foarte :)  cumintica...    Iti urez   si eu din suflet ''Craciun Fermicit'', ca's politicoasa din fire, dar te-as mai ruga ceva...nu uita sa pui in sac  un  zambet si pentru cel trist si   sarac....Eu ti'am scris a mea  dorinta....care stiu ca'n noaptea de Craciun, doar   tu  o vei transforma intr'o dorinta implinita !!E o dorinta secreta, nu o scriu aici, chiar daca's de capul meu si's  aici doar eu si visul meu ... o stie doar sufletul meu si TU ''Mos Craciun'', bunule Mos cu  plete ninse si ochii buni, e :) secretul nostru  ..Mosule, :) sa nu ma spui !! 

 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu