joi, 29 noiembrie 2012

Imi plange sufletul odata cu cerul...





 
Afara-i frig...toamna’i pe sfarsite...privesc pe geam la cerul mohorat...e trist ca sufletul din mine..pare sa planga fara lacrimi,  si fara de  sfarsit, mocnit ,tacut si cred ca’l doare foarte  tare..
 Pe cer, o mana nevazuta, de capul ei, fara sa’mi ceara voie sau sa’mi spuna...  a  pictat  in culorile cele mai sinistre, un suflet  trist  pustiit de sperante si  de vise.  Incerc sa strapung norii grei cu privirea...imi las sufletul  liber sa zboare,  dincolo de norii  amenintatori ce aduc in inimi  doar  lacrima neplansa    si  nefericirea..Acolo sus as  vrea sa fiu si sa ma  prind  de o raza de soare , sa o  rog  sa-mi  patruda’n suflet cu lumina ei  binefacatoare, sa-mi sadeasca in suflet  iar speranta , sa alunge norii grei si tristi ce au inchis ca intr-o fortareata, fara putinta de scapare, zambete si bucurie, iubire  si fericire.... lasand  in jurul  doar tristete, durere  si nefericire...Nici noaptea nu pare senina, stelele’s suparate, nu mai stralucesc  in noapte si nu ma mai cheama zambind cum faceau odata ....s-au ascuns  si ele  de atata rautate, departe de mine si de tine, acolo unde noptile’s senine , unde  fericite danseaza  si canta....Off.. ce mult as vrea




sa fi acolo cu mine...sa dansam si noi cu ele , sa cantam , sa ne iubim, supararea s-o uitam si sa ne impacam  ... :)Dar toate’s atat de departe...pitite acolo, in inima  cerului,  unde  nimic nu doare..si  impreuna cu luna stau la taclale......  Isi plange cerul tristetea,  fara lacrimi ,  ca de atata plans , lacrimile i- au secat, plange ca nu mai vede  frumusete si iubire.... nici in suflete nici pe pamantul pustiu si  uscat de atata pacat....
Tuna si fulgera cerul..si plange in sufletul meu..:) De ce oare'i trist si  plange? Eu sunt oare de  vina ?? Sau e vina  ta de  plange?? Cred ca plange pentru noi, pentru amandoi...ca ne-am certat  si plange suparat...si departe a plecat...Of, Doamne...:)Un suflet drag sa ma’nteleaga am tot cautat o viata intreaga....sa fiu a lui ..sa fie al meu, am crezut ca l-am gasit , dar nu a fost asa ...acum stiu...doar atunci cand  soarele va straluci  pe cer din nou ... se va implini si visul meu.....Acum   te-am gonit si ai plecat...:) regret nespus ce s-a’ntamplat...nu stiu ce  naiba sa mai  fac  sa’ti  fiu  pe  plac  si,  nici nu stiu daca e bine   sa tot trec de la mine,  incercand  sa fie bine...Doamne,  cat  de rau m-am plictisit...am obosit...as vrea sa’mi regasesc puterea sa’mi alin  singura durerea ce in suflet mi-ai  lasat, atunci cand  m-ai suparat si chiar daca te-am gonit  tu ai plecat...  Vreau sa scap si :)totusi stau... vreau sa fug dar :)n'am putere...si imi place si :)mai vreu...sa gust iar...sa-ti simt iubiea ...dar mai
bine stai asa...pana'mi trece supararea.. agatat de'un nor in ploaie... :)pana'nveti ce e iubirea :) ( :)sper sa nu racesti)...Mai bine ar fi sa plec eu  ..sa uit de tine , sa plec departe, undeva..sa las totul  in urma mea..cred ca asta e solutia !!

O fi buna?? O fi rea?? Ufff...sufletul   :) mi-e pustiu si gol...si eu:) mor de dorul tau!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu