marți, 11 decembrie 2012

Miracolul Iubirii...whisper of the heart

De la inima la inima ...Inimile isi vorbesc intr-o limba numai de ele stiuta...Cand  doua inimi  se iubesc, distanta dintre ele este foarte mica, murmura si isi soptesc, iar  cand iubirea este  foarte intensa nici macar soaptele nu mai sunt necesareele se ating,se simt, fredoneaza aceeasi simfonie a iubirii si bat in acelasi ritm...Inima sopteste..murmurand tacut..amintiri vii, ce au trecut si veau sa le uit..sarutul tau este prezent acum, este mierea dulce a zilelor ce vin...Ca o stea ai intrat in viata mea... Tu esti stralucirea luminii cand nu e soare, esti curcubeul ce rasare dupa fiecare ploaie, tu esti steaua mea ce straluceste in noapte, esti blanda luna ce din cer, complice, imi zambeste, tu esti vantul ce duios  ma cheama...doar Tu esti iubirea intr'o lume de basm, ireala...fie ca esti zapada sau ploaie, nor sau soare, mereu, mereu vei fi al meu, numai al meu, doar pentru mine...al meu pentru vecie... Imi doresc o soapta blanda si  un dulce sarut...:)Crezi ca cer prea mult?? Nu cred..Stai ca mai vreau,nu te grabi... Pe pieptul tau vreau tampla sa mi'o pun, sa ma alinti si'n brate sa ma strangi, sa'ti simt atingerea duioasa...sa'mi intri in fiecare por,  in ganduri, in vise si in viata, glasul inimii vreau sa'l ascult...iubeste'ma si azi, iubeste'ma si maine...iubeste'ma mereu, dulce ca un inger, cred in iubirea ta, iar langa tine nu stiu ce'i teama, nu stiu ce'i   lacrima si nici  durerea..Cuvintele tale dulci, soptite,  m'au facut  sa  inteleg  ca sunt iubita si ca doar   de tine  sunt indragostita...Tu esti miracolul iubirii...De'ar fi sa traiesc fara toate astea...:)viata mea ar fi trista, fara nici o speranta... Tu esti perfectiunea iubirii impartasite, te iubesc mai mult decat cuvintele o pot spune
Alaturi de tine am invatat sa spun
ca viata care trece nu e doar fum
E un foc al inimii ce arde mocnit
Mai ales atunci cand iubesti si esti iubit...

De tristete te  voi vindeca,iti voi darui viata, inima si tot ce iti pot da.Te voi iubi mereu, iti pot face mult bine..dar iti pot face si mult rau:)am o rugaminte....ori ce ai face, te rog cu mine niciodata :)sa ''nu fi rau'':) ca tot tie o sa'ti para rau...Ti'am scris aici, in casa sufletului meu, poate ma'indur sa te las sa si  ciesti...Stii tu?? E foarte adevarat ca ''in iubire se simte mai mult decat e nevoie, se sufera mai mult decat  se gandeste, se viseaza mai mult decat se traieste...si se spun atatea..ce nici noi :)nu putem crede''...Dar te iubesc  in felul meu, :)chiar daca sunt demon si nu sunt Bunul Dumnezeu, tie iti scriu, dar tu nu poti citi ce'ti scriu...uff ce nebunie...si n'am sa ma opresc din scris, chiar  de ajung in sinistrul  Iad in loc de Paradis...pentru ca te iubesc cum numai eu stiu sa iubesc, chiar  de'am sa ard  si am sa ma prefac in scrum ..eu nu voi inceta sa te iubesc, oriunde si oricum, de'aceea printre lacrimi iti soptesc ..mi'e dor de tine..uff  ce dor nebun... cu dorul asta ce ma arde iti scriu ca ''te iubesc''...Daca vei citi   :) vei dori oare sa pleci??  De vrei s'o faci ,eu :) n'am sa  te opresc, poti sa ma si blestemi, iubirea insa nu poti sa mi'o iei... :) chiar daca ura'n ajutor o  chemi. Mie asta mi-a soptit inima..Dar:) cel mai tare ar fi sa scrii si tu cate ceva, din ce'ti sopteste inima..si impreuna sa ne amuzam,ca am descoperit miracolul iubirii... ca tu esti muza mea..si muza ta sunt eu !!!
Oh, I'll show you something good
if You open Your Heart 
You can make a new start
 When You crumbling world falls apart...
...The mircale of love
Will take away Your pain
When the Miracle of Love
Comes your way again...
 




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu