vineri, 28 decembrie 2012

All I want is Your Love...Set me Fee



Ploua cu  lacrimi in urma mea , furtuni ucigatoare in mintea mea s-au dezlantuit ...au sters sentimente duioase ... frumoase ..dar  si dureroase...am ratacit pe  cai amagitoare, norii grei mi'au  frant aripile si  inima care  iubea..of, sarmana de ea,  cat de tare o  durea....Nu-mi pare rau ca am suferit, nu'mi pare rau  ca viata m'a lovit.. asa e ea, un pic cam rea....nu mai plang pentru  ce am pierdut, nici pentru tot ce am gandit sau  am rostit, nu vreau sa mai traiesc in trecut... Imi pare bine ca, printre norii grei   am gasit alinarea ... puntea care m'a  ajutat sa trec  de pe malul singuratatii  si durerii pe cel al iubirii  al sperantei si al uitarii....  Iubirea e  dulcea  iluzie nascuta din lumina razelor de luna, din aer si soare, din mare si valuri, din fosnet si ploaie ..  Lacrimile mi-au spalat durerea si m-au eliberat ...Nu regret nimic din ce'am facut si ce'am trait..tot ce am trait m'a calit, mi'a dat forta sa o iau de la inceput ..sa apreciez mai just calitatea oamenilor ,  profunzimea sentimentelor si  ce conteaza cu adevarat in viata  “You will never know true  happiness until you have truly loved !!”...Acum nu vreau decat sa zburd libera si sa strig cat pot de tare ''Te iubesc  iubire, te iubesc viata, te iubesc fericire, te iubesc pe tine'''...Tot ce imi doresc e iubirea ta..doar ea ma face sa ma simt libera....sa vad senin acolo unde 's  norii grei , sa rad in loc sa plang...sa nu disper cand pot sa  sper...sa nu  urasc cand pot ierta, sa nu fiu rea cand cand pot fi buna...sa nu fug de iubire..cand pot si eu  iubi..So, don't be afraid,  open your heart, let me in, give me your love...and ''Set me free''... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu