duminică, 18 noiembrie 2012

Nu-mi pasa....

:)Nu-mi pasa daca  afara’i frig si cerul plange 
Nu-mi pasa daca toamna in calea ei totul distruge
Nu-mi pasa daca iarna se apropie cu fulgii ei de gheata

Nu-mi pasa daca sufletul si inima-mi  ingheta
Am invatat   ca Iubirea nu stie ce-i teama
Nici ei nu'i  pasa daca ploua, daca'i primavara sau daca ninge...
Ea stie ca flacara ei nimeni nu o poate stinge
Trece peste munti si peste ape
Nu se loveste si nici nu se ineaca..
Ea  e nemuritoare
Nu-i pasa cand vantul sulfa cu putere
Si  ia  cu el toate gandurile  si visele mele…
Dar ''Iubirea" nu le lasa sa moara..le culege pe toate..
Si pe aripa visului in sufletul  tau  le strecoara...


Si totusi .. :) sunt prea multe zile si nopti fara tine... atunci zilele par doar nopti triste si reci...iar noptile stralucesc de fericire   cand esti  langa mine ...Si soarele pare o stea, ascuns adanc in noapte...cu raze de iubire o zi sa nasca poate...Lumina vietii tale, chiar printr-un zambet poate...sa stearga'n amintire, cea mai adanca noapte... Tu pleci si-apoi te intorci iar la mine...Iti place sa te joci , asa cum imi place si mie ...si stiu ca nu e bine...Dar te rog ''nu ma mai chinui iubire'' :)ca ma supar pe tine:)!! Of ,Clipa e atat de scurta... e doar o frantura de eternitate, ce a ascuns infinitul  in ea ca pe o poarta...deschide-o in inima mea ..si cand sunt singura si trista...acolo sa gasesc  mereu iubirea  ta !!! 


Daca vei citi aceste randuri, opreste-te o clipa si gandeste-te la mine...Tarziu in noapte un dor mistuitor ma arde... si scoate din intuneric la lumina..cele mai sincere si duioase cuvinte de iubire... cuvinte ce stau  bine ascunse adanc in sufletul meu ...:) asteptandu-te pe tine...Nu mi-ar pasa daca drumul catre tine ar fi numai foc..eu tot as trece printre flacari si n'as regreta deloc..pentru ca ''IUBIRE'', tu esti raza de foc ce mistuie...ochii  nu o pot vedea ...doar inima o simte si o cheama prin tacerile absolute ale dorului !!! Te iubesc IUBIRE.. :) Do You Love Me too?? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu